niedziela, 20 lutego 2011

Dawno temu w Ameryce




16 komentarzy:

Ola pisze...

Tamten już będzie nieaktywny?

kaprysia pisze...

Ach, Ameryka, Ameryka:) Gołąb super. Pozdrawiam.

Ataner pisze...

Kamienna pustynia.

Wildrose pisze...

Ola - poprzedni blog zostawiam w sieci, jednak niczego nie wstawie, bo limit wyczerpalam.

Kaprysia - golabek faktycznie sie pieknie ustawil do zdjecia :)


Ataner - maz racje, dla jednych betonowa pustynia, dla innych marzenie zycia! Zalezy co dla kogo jest priorytetem!

artdeco pisze...

kiedys chcialam mieszkac w NY, ale po pobycie i doswiadczonych cenach jakos mi przeszlo :)

Anonimowy pisze...

ten golab jest rewelacyjny,ech marzy mi sie ameryka tylko nie ma z kim tam poleciec :/

Yacek pisze...

Bardzo ładnie wygląda tu u Ciebie.
To szablon Blogera czy własny? :)

Anonimowy pisze...

Artdeco - ja bym chciala tam mieszkac, ale moze jednak bardziej na peryferiach a niekoniecznie w centrum, choc podobalo mi sie :)

Blogniedzielny - a moze uda Ci sie kiedys namowic kogos z domownikow na mala wycieczke :)

Yacek - dziekuje, to jest oczywiscie szablon bloggera, po moich modyfikacjach!

Białe nad czerwonym pisze...

Trochę dziwne z tymi limitami. Zdjęcia jednak niezależnie od adresu niezmiennie piękne. A gołąb to już normalnie liga światowa, cudne zdjęcie!

R. i J. pisze...

Witaj Aniu. Bardzo ładny Twój nowy blog. Będziemy zaglądać.
ps: nam zawsze coś się sknoci na blogerze, pech jaki czy co.:))
Pozdrawiamy.

Donka pisze...

zaraz dodam do linków, pozdrawiam

Grzegorz pisze...

Aniu wszystkiego dobrego na nowej fotograficznej ścieżce. Aby Ci nie brakowało pomysłów na zdjęcia i abyś wciąż miała motywację :) Pozdrawiam ciepło!

Donata pisze...

blog nowy super!
pozdrawiam miło

Anonimowy pisze...

Biale nad czerwonym - to prawda i mnie dziwi, ale juz wiem, ze mozna wstawiac zdjecia ze swoich albumow internetowych i wowczas konto zostaje nienaruszone. Bede wiec korzystac z tej mozliwosci.

Renato, Jarku - bardzo dziekuje za odwiedziny, ozdrawiam :)


Donka - pozdrawiam :)

Grzes - bardzo dziekuje, mam nadzieje, ze pomslow nie zabraknie, jedynie internet przydalby sie lepszy w mojej wsi.

Donata - dziekuje za odziwdziny, ciesze sie, ze Ci sie podoba!
Pozdrawiam :)

Espresso pisze...

Fantastyczne widoki!

Frankenstein pisze...

Gołąb jest rewelacyjny :))