niedziela, 6 listopada 2011

Jesienią w ogrodzie







23 komentarze:

Barbara Bastamb pisze...

Co tu dużo mówić, piękna ta jesień a kwiaty prawdziwe cuda...świetne ujęcia...pozdrawiam...

Białe nad czerwonym pisze...

Rzeczywiście, takiej jesieni oczekujemy w każdym roku.
Słońce, ciepło i kolory.

Espresso pisze...

Jesień słoneczna i kolorowa.Taką lubię najbardziej :)

Wiesław Zięba pisze...

Piękne zdjęcia kwiatów. Najbardziej podoba mi się to przedostatnie z kropelką wody.

Anna Babij FOTOturystycznie pisze...

piękną mamy jesień, na Twoich zdjęciach również :)

Mażena pisze...

Takie piękne, tak późno rozkwitłe. Też cieszą, tylko czy zdążą, na niektórych widać ślady porannego chłodu..Zdjęcia, strzał w 10 - jesienne powroty.
Znalazłam kwitnący berberys...

Robert Trzciński pisze...

No i Ciebie opętały jesienne impresje :D

Ewa - Margarytka pisze...

Przepiękne zdjęcia. Bardzo takie lubię a kwiatki to sa takie wdzięczne obiekty do fotografowania :)

Aleksandra P. pisze...

sporo jeszcze się dzieje w jesiennym ogrodzie

Anonimowy pisze...

piękny blog i piękna jesień pozdrawiam milutko:))

mój blog
http://agatucha123-agatuszka.blogspot.com/

Agni pisze...

Wspaniale zdjecia i cudowna jakosc!!! Napisz jak znajdziesz czas jakiego aparatu uzywasz, moj Olympus wysiadl na morzem , a jestem z tych osob , ze czuje sie bez niego jak bez reki...Ag

Grzegorz pisze...

Bardzo ładne! Piękny bokeh, ostre, miłe dla oka - no i podoba się :)

wkraj pisze...

Bardzo udane zdjęcia, w tym roku jesień nas rozpieszcza.

Anonimowy pisze...

Bardz dziekuje za mile slowa, faktycznie jesien nas rozpieszcza az za dlugo!

Agni -ja mam zwyklego Nikona D60 i dwa bietywy - Sigme 18-200 do normalnych fotek, a teraz mam drugi tylko do makro - AF-S DX Micro NIKKOR 85 mm, ten robi ladne fotki z bliska, ale tez trzeba dobrego swiatla.

Pozdrawiam :)

Ola pisze...

po prostu ładnie!

kaprysia pisze...

W Twoim ogrodzie ciepła, słoneczna i piękna tegoroczna jesień:)Pozdrawiam:)

olaasia pisze...

U mnie zimno i pada deszcz :) Piekne zdjecia .

Zbyszek pisze...

O jaka piękna jesień, tylko na taką się piszę. :)

Anonimowy pisze...

Jesień w ogrodzie potrafi być piękna, a jak jest tak słoneczna jak w tym roku to i sesja fotograficzna jest niezwykła.
Pozdrawiamy.

dewaluacja pisze...

piękny kwiatostan:)

Jolanta pisze...

Przepiękne!!!

Unknown pisze...

Takie dumne i... próżne zarazem:)

Agni pisze...

Dzieki!