poniedziałek, 6 lutego 2012

Przez szybę w oknie!





 


19 komentarzy:

Espresso pisze...

Przyjemnie ogląda się ptaszki,którym przygotowało się obiadek :)

ikroopka pisze...

To sa ptaszki, które można lubić;)

Wiesław Zięba pisze...

Sikory są bardzo towarzyskie. Niestety, w tym roku mnie nie odwiedzają. Chyba przepędziły je dzwońce.

Ola pisze...

ale mają ucztę!

Unknown pisze...

Cudne ujęcia... Masz oko:-)

kaprysia pisze...

To one lubią orzeszki? Ja tradycyjnie słoninkę wieszam:)Zdjęcia kapitalne. Bogatki to wdzięczy obiekt, ale trzeba mieć oko i refleks,żeby takie śliczne ujęcia złapać. Pozdrawiam z lodowatej Warszawy:)

Agni pisze...

Zdjecia piekne..jak zawsze ! Karmisz ptaki- juz lubie Cie wiecej !

Dzemper pisze...

Zdjęcia wyszły świetnie ; )

Juliana pisze...

Looks like 'Snickers' candy for birds! ))) nice capture!
xoxo, Juliana

Mażena pisze...

Do mnie nie przylatują w tym roku. Urocze, szczególnie ta ciekawska.
Lubie karmić ptaki, nie wiem dlaczego. Każdy wie ile po zimowej stołówce jest sprzątania ale jak ma się za oknem takich biesiadników warto. Niesamowite zdjęcia, bardzo mi się podobają.

Zbyszek pisze...

Ale słodziaki, podobno to bardzo towarzyskie ptaki.

Barbara Bastamb pisze...

Miły gość, świetne ujęcia....pozdrawiam...

bradley pisze...

A ja myślałem, że Wy tam na wybrzeżu same mewy macie, a tu 'normalne ptaszki".... ;-) i jak ładnie pokazane :-)
podrawiam

wkraj pisze...

Ileż ciekawych rzeczy można zobaczyć będąc po drugiej stronie okna. Dla takiego podglądania przyrody to znakomite miejsce, o ile w pobliżu są drzewa lub krzewy. Zdjęcia świetne.
Pozdrawiam

abbra pisze...

Śliczne !
Do mnie też przylatują - najczęściej bogatki i modraszki :)

Anonimowy pisze...

Ojej :)

Robert Trzciński pisze...

No to widoki przez szybę bardzo fajne.

The Dark Passenger pisze...

Sikorka czy sikorek? :)
Nieważne, oba dwa są piękne.

Ewa pisze...

Urocze sikoreczki :)