sobota, 6 kwietnia 2013

Uroki wiejskiego zywota









14 komentarzy:

kaprysia pisze...

U mnie niby miasto, a jakby podobnie;)No, dobra, powiedzmy obrzeża miasta:)
Az starach, jak się to wszystko porozpuszcza...ech

Avelina pisze...

Nie ma to jak zimą mieszkać w mieście gdzie nie trzeba odśnieżać, a jeszcze w bloku z centralnym ogrzewaniem, gdzie nie trzeba palić w piecu. A na wieś jechać tylko pozachwycać się widokami.

Barbara Bastamb pisze...

Już mam tego śniegu dość i w mieście, i poza nim...jak to wszystko popłynie to nie chcę myśleć...bardzo ładne zdjęcia i bazie też są...mieszkanie na wsi ma swoje uroki ale dużo gorzej jest w zimie , niestety...ja tam miastowa...pozdrawiam cieplutko...

Jolanta pisze...

I tak ładniej jest tam niż w mieście.
A jak wiosna przyjdzie to będzie cudnie!
Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

Zbyszek pisze...

Pięknie, chociaż śnieg pozostaje biały :) A wiosna już za rogiem.

ikroopka pisze...

Oglądam często angielskie programy, w których pokazują tamtejsze wsie, gdzie naszym do nich...

Mażena pisze...

Mnie zachwyca rząd drzew, bliskość zieleni i powietrze i niebo. Mieszkam w bliku, wprawdzie z cegieł ale tej bliskości mi brak. czasami czuję się pozbawiona wzroku i słuchu..

wkraj pisze...

To już chyba ostatnie tak zimowe zdjęcia. Ładnie tam. Przedmieścia sa do siebie dość podobne.
Pozdrawiam

oskka pisze...

Lubię wieś wiosną i latem :)

Iza pisze...

Wspaniałe zdjęcia :)
Pozdrawiam :)

Monica pisze...

Choć dla mnie zdjęcia te nie do końca stanowią wiejski żywot, to dla kogoś może on się tak przedstawiać. Mi bardziej wiejskie życie kojarzy się z typową polska wsią i jej dobytkiem tj krowami, kurami, stodołą, polem, lasem i sadem. To jest wieś. dla mnie.
Pozdrawiam!

eposzkodowany pisze...

Wieś ma swoje oblicze,uroki i piękno w całej swojej okrasie..

Grzegorz pisze...

To zdjęcie trzecie od dołu, to jakby z mojej ulicy żywcem wzięte, tylko błoto mniejsze, a może już przeschło?
Widać Aniu, że wszędzie jest podobnie :)
Pozdrawiam serdecznie!

ZielonaMila pisze...

Piękne zimowe zdjęcia, ale chyba już czas na trochę wiosennego słońca:) Pozdrawiam