sobota, 12 marca 2011

Wiosenne akcenty

25 komentarzy:

Espresso pisze...

Jakie piękności :)
Nareszcie idzie wiosna!
Pozdrawiam.

Ataner pisze...

Bardzo lubie papuzie tulipany i ciesze sie, ze pokazalas jednego z nich:)

Ola pisze...

Wspaniale pasują do dzisiejszej pogody!

Jolanta pisze...

W Kielcach też można było poczuć powiew wiosenki!Chyba wiosna już blisko.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja nie wiem co się porobiło.Jeżeli jednak ja nie mogę wstawić zdjęcia własnego kota, zrobionego moim własnym aparatem i w moim własnym domu, bo Blogger mi na to mówi, że to nie moje zdjęcia i ich nie mogę umieścić na blogu - to ja im bardzo dziękuję! Nie będę udowadniała, że nie jestem wielbłądem.
Zapraszam na moje inne blogi.
Pozdrawiam bardzo serdecznie:))

chalupczok pisze...

ach ta żółć !!!!!!!!!

wkraj pisze...

Tulipany rzeczywiście piękne!

Grzegorz pisze...

Aniu, śliczne kwiaty dostałaś na Dzień Kobiet :)
Bardzo poprawne, ciepłe i miłe dla oka zdjęcia, podobają mi się - kwiaty są cudne.
Aniu, ta czcionka w komentarzach sprawia mi problemy z szybkim czytaniem :) Pozdrawiam!

Akwarelia pisze...

Aż żyć się chce! Uwielbiam subtelny zapach tulipanów. I to, że skubaniutkie potrafią urosnąć w wazonie. :)))
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Espresso - o wlasnie, wiosna to juz kroczy wielkimi krokami! Na szczescie!


Ataner - ja tez, prawda ze sa piekne, zreszta jak kazde tulipany, ktore wyjatkowo lubie :)

Ola - masz racje :)

Jolanta - no nie wiem co to moglo byc, mam nadzieje, ze inne Twoje blogi sa bezpieczne, podaj mi linki to bede u Ciebie goscic!

Marcin- :)

Wkraj - kwiaty to jest to

Grzsiu - kwiaty to ja sobie sama kupuje, takie jak lubie. A z czcionka to nie wiem, ja widze normalna zwykla, hmmm musze spojrzec i jesli to prablem to zmienie oczywiscie!
Pozdrawiam :)

Akwarelia - tulipany pachna delikatnie i wygladaja tak skromnie ale dostojnie, ze sie teskni do nich potem przez caly rok! Dobrze, ze w wazonach potrafie wyrosnac :)

Grzegorz pisze...

Aniu, w domu jak i w pracy mam widok odręcznego pisma na stronie Twojego bloga. Czy ktoś też ma taką czcionkę?

Kika Pinxit pisze...

uwielbiam tulipany... Pozdrawiam!

Frankenstein pisze...

Witam! Dla mnie tulipany to wiosna. Też je lubię. Bardzo kiedyś to były moje ulubione kwiaty. Dzięki za ten akcent! Miłego

Wildrose pisze...

Grzes - a czy teraz lepiej? Sprobowalam zmienic czcionke, jednakowoz w domu mam slaby internet i nie dalam rady.

Kika - sa piekne, to prawda! Pozdrawiam :)

Frankenstein - witaj, to sa takze moje ulubione wiosenne kwiaty, dlatego wciaz je kupuje i stroje sobie nimi dom.
Milego dnia :)

Unknown pisze...

Witaj Wildrose,

nadchodzi Wiosna i nadchodzi czas kwiatów, oraz ich fotografowania.

Tulipany śliczne, a u mnie czcionka też wyświetla się fantazyjna/odręczna na Twoim blogu.

pozdr.Vslv

kaprysia pisze...

Uwielbiam tulipany:) Niestety Mrautak też. Jeść;)Nacieszę się więc Twoimi na blogu. Pozdrawiam wiosennie:)

Jolanta pisze...

Linki są na moim blogu na Bloggerze. Zostawiłam je specjalnie.
Dziękuję i pozdrawiam :))

Anonimowy pisze...

Tulipany i słoneczniki - moje ukochane kwiaty. Jedne sa dla mnie symbolem wiosny, drugie lata!

Anonimowy pisze...

Coraz więcej wiosennych akcentów. Twoje tulipany są tego dowodem. Piękne są.
Pozdrawiamy.

Zbyszek pisze...

Pięknie i wiosennie, ale to dobrze, bo chce się już takiego ciepła i kolorowych widoków.

Anonimowy pisze...

Czy wiesz, że Pismem Świętym narodu Polskiego jest Konstytucja Rzeczpospolitej Polskiej i od tego jak jest przestrzegana zależy jakość i długość Twojego życia?

Barbara Bastamb pisze...

Piękne kwiaty ale gdzie ta wiosna, dzisiaj u mnie spadł śnieg...pozdrawiam...

Anonimowy pisze...

Vislav- mam nadzieje, ze czcionka juz w miare poprawna choc zaluje, bo tamta bardziej mi sie podobala!


Kaprysia - oj te zwierzaki, czasami trzeba zrezygnowac z wielu przyjemnosci dla naszych przyjaciol, sadze, ze musisz uwazac z kwiatami w domu ze wzgledu na Mrautaka!

Jolanta - zagladam! Choc mam klopoty z wpisaniem komentarzy u Ciebie!

Ajka - no to i moje :) A na sloneczniki musimy jeszcze poczekac!


Renata i Jarek - kwiaty sa i ptaszki wrocily i coraz cieplej sie robi, jak nic wiosna za progiem!

Zbyszek - oj to prawda, chce sie juz ciepla i dlugich dni!

Grzech - dziekuje za odwiedziny! Tobie zycze wiecej poczucia humoru :)

Bastamb- wiosna juz za progiem, zobaczysz ani sie obejrzymy jak lato nadejdzie i z kozakow w sandaly wskoczymy :)

Donata pisze...

piękne

Anonimowy pisze...

Grzech miał grzeszny humor ale wbrew pozorom humor jemu dopisywał od lat choć jego teksty czasem wydawały sie temu zaprzeczać; miały one humor wszystkim poprawić!

Shilo pisze...

Wiosna - ebook


Leśmian uważał poezję za swego rodzaju mowę pierwotną, poeta bowiem odczuwa, poznaje i wyraża świat tak, jak czynił to kiedyś człowiek pierwotny. Fascynowała go myśl o epoce pierwotnej, takiej, w której język dopiero powstawał, gdzie jego reguły nie zostały jeszcze ustalone, a każda reakcja na rzeczywistość była pierwsza i jedyna. Poeta pragnął do niej powrócić za pośrednictwem poezji.