niedziela, 27 marca 2011

Wszystkie koty lubią płoty...



14 komentarzy:

Barbara Bastamb pisze...

Wszystkie...tak ich uroda...a ujęcia świetne...pozdrawiam...

Zbyszek pisze...

prawdziwy albinos:)

Ataner pisze...

To prawda, wszystkie koty lubia ploty i jeszcze wiele innych miejsc. Swietne zdjecia!
Widze, ze teskono, teskono za kotkami.

Anonimowy pisze...

A to dla tego że z płotu lepszy widok mają.:)))
Bardzo ładny białasek.
Pozdrawiamy serdecznie.

Grzegorz pisze...

Aniu, coś ten kotek troszkę wystraszony, chyba uciekł na płot przed Twoim pieskiem a fotki bardzo sympatyczne i poprawne choć robione w dość trudnych warunkach. Pozdrawiam serdecznie :)

wkraj pisze...

a a a, kotki dwa, a właściwie jeden tylko zdjęcia dwa. Ładne ujęcia kotka, szczególnie pierwsze na tle nieba.
Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Bastamb- dziekuje, prawda, ze kotek sie pieknie ustawił :)

Zbyszek - prawdziwa blond pieknosc :)


Ataner - chyba faktycznie lubia swiat ogladac z gory. Oj teskno mi za kotkami :)

Renata i Jarek - dokladnie, chyba tak jest!
Pozdrawiam :)

Grzes - on nie wystraszony, bo pieska nie bylo ze mna, a zaciekawiony czy cos mam dla niego, a ja tylko aparat w reku mialam :)
Pozdrawiam :)

Wkraj - he he, kotek byl jeden ale uroczy i jak mnie zobaczyl, zaraz przybiegł :)
Dziekuje i pozdrawiam :)

Ola pisze...

ale spryciarz:)

Donwinka pisze...

fantastyczne fotki
kolorowych snów Aniu

Anonimowy pisze...

Jaki wielki :D super

lavinka pisze...

Zawsze podziwiałam koty za to, że nie spadają z płotu :)

Yacek pisze...

Dziki kot śnieżny :)

Anonimowy pisze...

Witam, wróciłam bo okazało się, że mogę wstawiać już zdjęcia.Nie umiem powiedzieć dlaczego były takie problemy...
Kot kapitalny! Ja mam czarnego - pasowałyby razem...
Zapraszam serdecznie.
Pozdrawiam cieplutko:))

Anonimowy pisze...

A niektóre lubią siatki , kosze i walizki :)) Cudne ujęcia . Pozdrawiam wiosennie