środa, 18 stycznia 2012

Plaża zimą





17 komentarzy:

ikroopka pisze...

A wiesz, że co roku obiecuję sobie wypad zimowa pora nad morze i co roku mi sie to nie udaje:(((
dobrze, że u Ciebie moge sobie pooglądac;)

Wiesław Zięba pisze...

Piękne zdjęcia groźnie wyglądającego morza, które jest piękne i latem, i zimą. Coś o tym wiem, bo przez jakiś czas byłem marynarzem Marynarki Wojennej. Pozdrawiam

Espresso pisze...

Napewno zimno,ale pięknie.
Bardzo ładnie pokazane.
Pozdrawiam :)

Zbyszek pisze...

Pięknie, można się rozmarzyć:)

kaprysia pisze...

Zimą plaża i morze są najpiękniejsze. Bo puste i dzikie.Pozdrawiam:)

Mażena pisze...

Kaprysia ma rację.
Ja mam tak daleko do morza, że znam je z ciepłych miesięcy, a plaże teraz mają tyle kolorów. Cudowne zdjęcia!
Wręcz czuję słony smak......

Anonimowy pisze...

Zamykamy oczy i wyobrażamy sobie to samo miejsce, te same ujęcia latem.:))
Pozdrawiamy.

Unknown pisze...

Hej!
całkiem, jak u mnie, czyli swojsko.
Fajne fotki!!
pozdr.Vslv

Ola pisze...

pięknie!
naprawdę jestem pod wrażeniem!

Agni pisze...

Niesamowite zdjecia !!! Nawet zime mozna polubic, albo przynajmniej spojrzec na nia innym okiem !

wkraj pisze...

Gdyby nie te drzewa bez liści, to bym się nie domyślił, że to zimowa pora. Bardziej wygląda na późną jesień. Ale zdjęcia rewelacyjnie, bardzo fajne mroczne światło.
Pozdrawiam

The Dark Passenger pisze...

Nad morzem byłem wiosną, latem i jesienią. Ale zimą nigdy. Czas pomyśleć. Bo jak widzę, warto.

Barbara Bastamb pisze...

Śliczne zdjęcia....pozdrawiam...

Anonimowy pisze...

Szczęśliwego 2012 roku!

Robert Trzciński pisze...

Plaży zimą jeszcze na żywca nie widziałem. :)

Aneta pisze...

Pięknie, zazdroszczę takich widoków :)
ja do morza mam niestety daleko :)
i widziałam je tylko latem :)

Pozdrawiam :)

Pchełka pisze...

Piękne zdjęcia..piękne klimaty i fajna kolorystyka.