czwartek, 16 sierpnia 2012

W Sopocie







19 komentarzy:

Aleksandra P. pisze...

niebywale malowniczo

Anonimowy pisze...

Nie lubie Sopotu. Ale chmury na zdjęciu przepiękne!

Unknown pisze...

Świetne barwy, bardzo malowniczy ten Sopot :)

Barbara Bastamb pisze...

Piękne zdjęcia a niebo wygląda bardzo groźnie...pozdrawiam...

bradley pisze...

Się podoba !!! Bardzo bardzo!!!! :-))
pozdrawiam

wkraj pisze...

Ciekawa obróbka, wyszło interesująco. Niebo znakomite.
pozdrawiam

Ewa pisze...

Ciekawie wyszło :). Podoba mi się :)

lewym okiem pisze...

ostatnio jak bylam w sopocie to mialam chyba 5 lat, ale napewno wiele sie zmienilo chac niewiele z tamtych lat pamietam, jesli wolno mi moje piec grodzy wcisnac to powiem ze troszke za duzo kontrastu uzylas, a tak pozatym zdjecia super

Zbyszek pisze...

Malowniczo i pięknie, udany spacer :)

Wildrose pisze...

Lewym Ok. - z tym kontrastem - to taki specjalny program do HDR-ów jeszcze sie ucze, ale podobaja mi sie efekty!
Ale dziekuje za Twoje uwagi :)

Clara pisze...

Czasami wpadam do Sopotu na plażę i to niekoniecznie latem. Sopot ma swój klimat! Kiedy wyjadą wczasowicze, na "Monciaku" ospale przechadzają się miejscowi, a ja zapuszczam się w boczne uliczki i popatruję na stare kamienice.

olaasia pisze...

Alez piekne te zdjecia ! Swietnie to wszystko razem wyglada . Jestem zachwycona :) Pozdrawiam !

Unknown pisze...

Te chmury sprawiają, że znane miejsca są jak z innego wymiaru. Niesamowite widoki:-)

Mażena pisze...

Lubię Sopot. Choć Gdynia dziś jest bardziej przyjazna..
Fantastycznie wydobyłaś chmury. Taki rok, często spoglądamy w niebo.Świetne zdjęcia i ujęcia!

Grzegorz pisze...

Trochę bije grozą z tych zdjęć, z powodu tych kłębiących się chmur. Jakoś mi one nie pasują do panującej w tym czasie pogody, trochę to odrealnione - takie surrealistyczne. Traktuję to jak efekt zamierzony i w tym kontekście mi się nawet podoba :)

Anonimowy pisze...

Świetne zdjęcia "mojego" ukochanego Sopotu. Mieszkałam w nim 18 lat dawno temu.Od tego czasu mocno utracił na klimacie przez te nowe budynki, ale wystarczy zrobić parę kroków w bok i stary klimat wciąż rozczula duszę:))) Pozdrawiam gorąco

Jo pisze...

bardzo dramatyczne chmury...

Ataner pisze...

Swietnie sobie radzisz z tym programem, chmury niesamowite:)

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...


Witaj!
Jestem zachwycona Twoim blogiem.
Przepiękne zdjęcia.
Fascynujące niebo, fantastyczne barwy.
Serdecznie pozdrawiam