niedziela, 5 sierpnia 2012

To co lubię w Gdańsku






16 komentarzy:

Wiesław Zięba pisze...

Piękne ujęcia. Szczególnie podoba mi się to drugie.

kaprysia pisze...

Gdańsk jest przepięknym miastem i zawsze z przyjemnością go odwiedzam, kiedy tylko mam sposobność. Zdjęcia piękne jak zwykle:)

Clara pisze...

Ja kocham Gdańsk "od zawsze". Miłością do tego miasta "zaraziłam" swoje dzieci. Chwilowo jestem daleko od tego miasta, ale po powrocie, jak zwykle odwiedzę. Starówka ma swój urok, tyle wspomnień łączy mnie z tym miastem. Dziękuję za przepiękne zdjęcia.

olaasia pisze...

Przepiekne zdjecia miasta ! Bylam w Gdansku majac 9 lat , na kolonii , lecz niewiele pamietam :)

Grzegorz pisze...

Ładnie pokazana ta część starówki z mostu, ciekawe kolory i fajne światło. Szczególnie podoba mi się zdjęcie3, chociaż 4 i 1 też OK. Mam też takie ujęcia, jeszcze z kliszy w B&W. Wstyd powiedzieć ile to już lat:) Chyba powinienem tam się kiedyś wybrać?
Pozdrawiam!

Barbara Bastamb pisze...

Piękne miasto, pięknie pokazane, zdjęcie nr.2 super...pozdrawiam..

lewym okiem pisze...

cudowne bardzo podoba mi sie gdansk, chetnie bym tam jeszcze wrocila, gdyby bylo mnie stac na odwage jechanie tyle setek km. samochodem

Zbyszek pisze...

Ja też to bardzo lubię :) Piękne ujęcia.

Ataner pisze...

Czyzby w czasie Jarmarku Dominikanskiego robilas zdjecia, straszne tlumy ludzi:)))
Zdjecia super!

Mażena pisze...

I trudno się dziwić, ja też!
Świetne zdjęcia.

Unknown pisze...

Bardzo dobre kadry, zachęcające do odwiedzin tego miasta. Bardzo się podobają.

Ola pisze...

pięknie!
życie & podróże
gotowanie

wkraj pisze...

Pobyt w Gdańsku zawsze jest przyjemnością. To jedno z najbogatszych w zabytki miast Polski.
Lubię spacerować po gdańskiej starówce. Piękne zdjęcia.
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Jak tu ładnie i średniowiecznie się porobiło. Nie byłem już ładnych kilka lat w tamtym miejscu. Pora znów przyjechać:-)

Jo pisze...

świetne drugie ujęcie ;)

tomek pisze...

Gdańska starówka robi wrażenie :)