niedziela, 19 maja 2013

Przed sezonem w kurorcie (1.)





 

18 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ale piękne to z ptakami!

Barbara Bastamb pisze...

Ale cisza i sopkój...nr.3 od góry cudne i ostatnie...pozdrawiam i miłego tygodnia Ci życzę...

ikroopka pisze...

A ja wciąz nie dotarłam tam inna pora, niz latem, a obiecywałam to sobie sto razy:(
uwielbiam Hel!

Agni pisze...

No wlasnie - cisza i spokoj- az sie cisnie na usta .
Zdjecia sa cudowne - powinnas je gdzies publikowac !

Mażena pisze...

Uwielbiam polskie morze przed lub po sezonie! W tym roku najprawdopodobniej wrzesień :)

Avelina pisze...

Piękne zdjęcia, bardzo uroczo wszystko wygląda, tak inaczej niż w pełni sezonu.
Pozdrawiam :)

Zbyszek pisze...

Ale pięknie. Trzeba czekać do wakacji, niestety. Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Zdjęcia są cudowne!
Póki co, to spokój i cisza panują.
Uwielbiam morze - jest cudne!
Pozdrawia bardzo cieplutko:)))

Espresso pisze...

Cudownie! Trzy pierwsze naj,naj :))
Pozdrawiam serdecznie.

rutka922 pisze...

Ostatnie prześliczne! Cud miód!
Pozdrawiam!

Giga pisze...

Nawet przed sezonem mogę spacerować w tak cudownych miejscach. Kocham morze. Zdjęcia są urocze. Pozdrawiam.

lewym okiem pisze...

piekne to pierwsze :)

Kris Beskidzki pisze...

Super klima t i super foty. Serdecznie pozdrawiam. :) Się było. :)

La vie est belle i ja tez pisze...

Jak cicho... i pieknie...
Serdecznosci
Judyta

Mo. pisze...

Fantastyczne zdjęcia! To pierwsze to taka cisza przed burzą...To z ptakami piękne!

Iwona Makowska pisze...

Piękne zdjęcia, a 4 od końca rewelacyjne :) uwielbiam morze poza sezonem:)

Wildrose pisze...

Bardzo dziekuje za mile slowa, nic tak nie cieszy jak fakt, ze innym takze podoba sie morze i klimaty z nim zwiazane no i moje zdjecia!

KrawatImuszka pisze...

Pustki, ale wcale nie są to smutne widoki. Można zobaczyć wszystkie okolice w swojej krasie. Podobają mi się te zdjęcia. Rzadko kiedy mam możliwość zobaczenia morza poza sezonem. Wtedy też warto wyjeżdżać :)