niedziela, 26 maja 2013

Spacerkiem po Juracie











11 komentarzy:

Mażena pisze...

Morze jest cudowne o każdej porze roku. Gdybym mogła wybierać, gdzie mogę mieszkać to miałabym dylemat morze i to okolice, które pokazujesz albo/lub Mazury okolice Pasymia. Ale wygrywa - morze. Szczęściara jesteś, że masz morze w różnych porach roku na wyciągnięcie ręki!
Choć znam Juratę to tak miło się robi parząc na twoje zdjęcia!

ikroopka pisze...

Jak pięknie pusto!!!Już tęsknię:)

Barbara Bastamb pisze...

Oj, morze....marzy mi się...a wiesz, że ja nie nad morzem a mam molo, nad moja wodą, czekam na piękna pogodę to też zrobie sobie spacerek, dzisiaj taki dzień u mnie, że się nie chciało, piękne zdjęcia a "Kossakówka" to bardzo ciekawe miejsce, ja bym się tam załapała na pyszną kawę /kawomanka ze mnie/...pozdrawiam...

Ola pisze...

Jurata nigdy się nie starzeje i nie tarci klasy!
Blog about life and travelling
Blog about cooking

Zbyszek pisze...

Ale pusto i przez to przepięknie!!! Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Hej!

świetny jest ten ostatni obrazek, aż krzyczy ciszą.

pozdr.Vslv

Avelina pisze...

Piękne zdjęcia, jak bardzo zazdroszczę wizyty nad morzem, kiedy ja muszę siedzieć w domu.
Pozdrawiam :)

Agni pisze...

Nie wiem co sadzisz o tych zabawach, ale masz u mnie 5 wyroznien do odebrania !

Wildrose pisze...

Bardzo dziekuje wszystkim :)

Agni - badzo dziekuje za wyroznienia, ale ja prowadze tylko fotoblog, wiec w pytania i odpowiedzi nie bawie sie, jednakze doceniam i ciesze sie z tych wyroznien :)

Wildrose pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
oskka pisze...

niebo na 1 zdjęciu magiczne! Spacer widzę udany :)