piątek, 17 czerwca 2011

Moja ogrodowa faworytka



13 komentarzy:

Ataner pisze...

Wcale nie dziwi mnie, ze jest Twoja faworytka - pieknnnna.
Pozdrawiam:)

wkraj pisze...

Róże zawsze prezentują się bardzo okazale :)

Anonimowy pisze...

Tylko potwierdzamy. Jest piękna. Jak to róża.
Pozdrawiamy.

Espresso pisze...

Jaka pełna...i pewnie pięknie pachnie :)

Anonimowy pisze...

Jest cudowna !!!
Pozdrawiam i zapraszam:))

Aleksandra P. pisze...

prtzepiekna:)

Barbara Bastamb pisze...

Róża to też moje faworytka, pisałam o tym na drugim blogu...Twoja piękna...pozdrawiam...

kaprysia pisze...

Zawsze najpiękniejsze:) Pozdrawiam ciepło i różanie:)

Zbyszek pisze...

Królowa jest tylko jedna:)

Anonimowy pisze...

To prawda, wszystkie roze sa piekne, mam ich troche w ogrodzie, ale tę wlasnie lubie najbardziej :)

Dziekuje i pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

A jeszcze mialam napisac Espresso pytala czy pachnie, tak pachnie ale bardzo delikatnie!

Grzegorz pisze...

"Hodować trochę róż - znaczy, że kocha się piękno, hodować ich tysiące - znaczy, że kocha się forsę" ;) Piękna!

Talibra pisze...

Powtórzę za poprzednikami, przepiękna róża, ma piękny kolor i kształt, pozdrawiam.