środa, 16 listopada 2011

Wieś kaszubska








16 komentarzy:

Zbyszek pisze...

Piękne miejsce: mur pruski i strzecha, fajnie się na to patrzy. I zadbane.

wkraj pisze...

Nie miałem szczęścia i jak dotarłem do tego skansenu, to właśnie kończyły się godziny odwiedzin. Więc tylko obejrzałem z zewnątrz. Ładne zdjęcia, wszystko ładnie się komponuje w całość.

Mażena pisze...

Lubię Kaszuby, taki spokój i porządek. I jeziora i morze..
Piękne zdjęcia, choć skansen ale takich domów tam wiele.

Barbara Bastamb pisze...

Lubie tekie klimaty, świetnie pokazałaś wieś kaszubską....pozdrawiam...

Anonimowy pisze...

Tęsknię za wsia!

Anonimowy pisze...

Uwielbiamy takie miejsca, pięknie tam, chciało by się oko na dłużej zatrzymać na tych obrazach, pewnie najlepiej było by się tam wybrać, może kiedyś, jak bóg pozwoli, na razie podziwiamy wieś kaszubską na Twoich fotografiach. Dzięki za wrażenia.
Pozdrawiamy.

Ola pisze...

sielsko tam i tak spokojnie!

Ataner pisze...

Patrzac na Twoje zdjecia wsi kaszubskiej (zdjecia urocze), czasami chcialabym przeniesc sie w tamte czasy. Mam wrazenie, ze ludzie zyli spokojniej, mieli wiecej czasu dla siebie, dla rodziny. Dzisiaj caly czas gonimy za czyms, a tak pieknie dookola nas.
Pozdrawiam serdecznie:)

olaasia pisze...

Przepiekne zdjecia :) Nadole brzmi znajomo , w moich okolicach tez byla wies Nadole .Pozdrawiam !

ikroopka pisze...

Byłam, widziałam, podobało mi się;)
jak i cała okolica!

Ewa - Margarytka pisze...

Piękne zdjęcia. Domki jak namalowane :). Pogoda dopisała. Ja w niedzielę byłam w Muzeum Wsi Kieleckiej, ale nie było słońca i gorsze zdjęcia powychodziły :) i było nam zimno :D

Anonimowy pisze...

Piękne klimaty do powzdychania :) Pozdrawiam gorąco

Anonimowy pisze...

Dziekuje, miejsce ciekawe i urokliwe, niestety obejrzalm je zza plotu bo bylo zamkniete w tym dniu!
Musze sie innym razem tam wybrac!

Jolanta pisze...

Piękne miejsce.
Rzeczywiście tak jak pisze Ewa-Margarytka, pod Kielcami jest Muzeum Wsi Kieleckiej.Najpiękniej tam jest oczywiście latem.Dom zielarki pachnie na odległość.
Do tego jest tam stadnina i można sobie konikiem pojeździć. Atrakcji co niemiara.
Pozdrawiam bardzo cieplutko:))

Monica pisze...

Sielsko, spokojnie...pięknie na takiej wsi :)

Pozdrawiam serdecznie, bardzo mi się u Ciebie spodobało.

Grzegorz pisze...

I pomyśleć, że miała być tam elektrownia atomowa - jest skansen. Stanowczo wieś jest
bardziej urocza w innych porach roku. Pamiętam, że jako młody chłopak, chętnie jeździłem latem do rodziny na wieś. Byłem także kilka razy zimą, przekonałem się szybko, że to już nie to samo.
Zdjęcia miłe dla oka, musisz Aniu pojechać tam jeszcze raz. Może w maju? Pozdrawiam serdecznie!