wtorek, 31 stycznia 2012

Wspomnienie lata!






18 komentarzy:

Unknown pisze...

Zima wokół, a tu wszystko kwitnie.
Też chce mieć taki ogród:-))

Ola pisze...

ale muszą pachnieć:)

olaasia pisze...

Sie rozmarzylam ! Piekne :)

ikroopka pisze...

Żeby choć troche sniegu było we Wrocławiu, a tu tylko szaro i mroźno;(
piękne róże;)

Agni pisze...

O , wlasnie tego mi potrzeba...kolorow i aromatow !!!

lavinka pisze...

Dzięki za rozgrzewajacy, ciepły wpis. :)

emka1216 pisze...

Tęsknię za takimi widokami tak, że aż piszczę

kaprysia pisze...

Aż zapachniało:)

bradley pisze...

Piękne foty pięknego wspomnienia

wkraj pisze...

Ładne są te różowe wspomnienia.
Pozdrawiam

Barbara Bastamb pisze...

Róża to moja faworytka wśród kwiatów....pozdrawiam ...

Anonimowy pisze...

U nas pomarańczy a u Ciebie zapach róż się roztacza. Piękne różane wspomnienie lata, już na sam widok dopadła nas tęsknota za latem.
Pozdrawiamy serdecznie

Anonimowy pisze...

Caddicus - do takich widokow trzeba poczekac jeszcze troche, niestety jakies 5-6 m-cy!


Ola - ja tez prawie czuje ten zapach :)

Olasia - :)

Ikroopka - u nas az za duzo sniegu, a teraz poprzymarzal!

Agni - prawda, trzeba nam kolorow :)

Lavinka - :)

Emka - ja tez doczekac sie nie moge!


Kaprysia - oj ja tez czuje zapach tych roz!

Bradley - dziekuje :)

Wkraj - oj tak, takie wspomnienia siedza mocno!

Bastamb - to tak jak u mnie, wszystkie kwiaty lubie, ale roze - najbardziej!

Renata i Jarek - ale Wasze pomarancze natchnely mnie na znalezienie zdjec z pomaranczami, jedno z nich wlasnie jest tlem tego szablonu!
Dziekuje i pozdrawiam :)

The Dark Passenger pisze...

Za oknem -18, a tu takie cudności. Aż się cieplej zrobiło :)

Espresso pisze...

Zdecydowanie ta pora bardziej mi odpowiada.Piękny,pachnący post!
Pozdrawiam cieplutko:)

Zbyszek pisze...

Aż gorąco się zrobiło w te mrozy od tych kolorów.

IwonKa pisze...

ojej jej jakie Ty robisz cudne zdjecia. SLICZNE no przesliczne. Uwielbiam Twoj blog i dolanczam sie do obserwatorow a rowniz wracam do drugiego i tez sie dolacze jako 100 obserwator.
Zajrzyj do mnie moze i Tobei spodoba sie u mnie mimo ze nie robie tak slicznych zdjec.
http://iwonkaxox.blogspot.com/ http://iwonka007.blogspot.com/

Mażena pisze...

Piękne!