niedziela, 10 marca 2013

Rewa w marcu 2013

Tak było 3 marca



a tak... 9 marca







17 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Nasze morze piękne jest o każdej porze roku!
Piękne zdjęcia.
Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

Barbara Bastamb pisze...

To ja chcę 3 marca...piękne zdjęcia, piękne nasze morze...pozdrawiam...

ikroopka pisze...

A ja wciąz nie dotarłam zimą nad morze;(

Anonimowy pisze...

Wszędzie błękit nieba. Piękne i optymistyczne zdjęcia. Miło popatrzeć bo u nas śnieg i chmury.
Pozdrawiamy.

Trinity pisze...

Jak fajnie jest zobaczyć jak jest nad morzem o tej porze roku, wspaniały blog i świetne godne podziwu zdjęcia! Na pewno będę tu wpadać częściej! Pozdrawiam !

Mażena pisze...

Pięknie tam u Ciebie; i choć z niecierpliwością czekam na słoneczko to podobało mi się morze zimą. Na pewno spacer był przyjemnością.

Unknown pisze...

Morze już czeka. Piękne widoki. Podobne miałem na początku lutego, gdy spędziłem kilka dni w Mielnie. Pogoda dopisała i można było swobodnie spacerować brzegiem morza.

Avelina pisze...

Piękne widoki, ale nie ma się co dziwić, bo morze jest piękne o każdej porze roku. Pozdrawiam :)

oskka pisze...

Cudowności! Bardzo podoba mi się łódka na plaży, miejsce bajka!

wkraj pisze...

Morze o tej porze ma wiele uroku. Ładny spacer, szkoda, że to tak daleko ode mnie.
Pozdrawiam.

Zbyszek pisze...

Jestem tu już drugi raz i super, że zdjęć przybyło i pewnie mój wcześniejszy komentarz wylądował w spamie :(
Taki spacer, w ciszy, spokoju - marzenie. Super widoki.

ZielonaMila pisze...

Urocze miejsca, wspaniałe zdjęcia. Pozdrawiam

Grzegorz pisze...

Chyba to w tej chwili ostatni moment aby móc w samotności, ciszy i spokoju pospacerować morskim wybrzeżem. Nawdychać się jodu, pokontemplować, nabrać sił witalnych i odpocząć. Jeszce trochę i zacznie się tam gwar i letnie szaleństwo.
Ja lubię morze o każdej porze roku, więc nawet fotki w zimowym klimacie wzbudzają we mnie tęsknotę za tą widoczną na horyzoncie kreską widnokręgu i szumem fal. Ostatnio byłem w Mielnie w 2011 roku, obraz morza trochę w pamięci spłowiał, chyba trzeba byłoby je w tym roku odwiedzić - ale kiedy?
Pozdrawiam serdecznie!

Monica pisze...

Widać pierwszy "atak" wiosny :)

Pozdrawiam serdecznie!

Anonimowy pisze...

Chciałabym kiedyś zobaczyć zimowe morze :) Wesołych Świąt!

The Dark Passenger pisze...

A ja wciąż marzę o zimowych feriach nad morzem. Oglądając Twoje zdjęcia, widzę, ze warto :)
Pozdrawiam

Kris Beskidzki pisze...

Lubie okolice Rewy. W tym roku chce odwiedzić Michelinki oraz okoliczne pałace ;)

Pozdrawiam serdecznie.