poniedziałek, 18 lipca 2011

Leniwe gdańskie lwy



15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

A gdzie one są bo nie kojarzę jakoś... Słodki ten co leży :)

Anonimowy pisze...

Lewki a w zasadzie "Lwia fontanna" czy tez "Gdańska Fontanna Czterech Kwartałow" jest przy ul. Grobla 1 w samym centrum miasta.
To chyba jakas nowosc bo i ja nigdy przedtem jej nie widzialam :)
A jednego z lwów w ogole nie dalo sie sfotografowac takie tlumy tam byly :)

Barbara Bastamb pisze...

..a ten ostatni taki łagodny aż chce się do niego przytulić....pozdrawiam...

Ola pisze...

to musi być jakaś nowość!

Anonimowy pisze...

Przecudne są te lewki!
Nie dziwię tłumom i dzieciakom.
Siedzieć na lwie to dopiero frajda!
Pozdrawiam bardzo cieplutko:))

wkraj pisze...

Też nie znam tej fontanny, ale widzę, że dzieciaki mają frajdę. Co do ludzi, to w takich miejscach nie sposób ich nie uwiecznić.

ikroopka pisze...

Leniwe i cierpliwe!

Zbyszek pisze...

O kurcze, ale super. I to jest promocja miasta.

Anonimowy pisze...

Za cudowne zdjęcia, które przedstawiasz zapraszam po odbiór nagrody.
Pozdrawiam bardzo cieplutko:))

artdeco pisze...

nominowalam Cie do nagrody, mam nadzieje, ze zechcesz sie w to pobawic ... Odbierz ja u mnie :)

Donatella pisze...

naprawdę leniwe, nawet nie chce im się wstać;)), ale i naszym lwom też się nie chce;( co dopiero mówić o polowaniu
miłego dzioneczka Aniu
fotki fantastyczne

Anonimowy pisze...

Matko kochana no muszę się w końcu wybrać do Gdańska :)a nie tylko Sopot i Orłowo w tę i z powrotem starymi ukochanymi ścieżkami :) Pozdrawiam gorąco

Anonimowy pisze...

Te lwy mnie urzekają...
Zapraszam.
Pozdrawiam:))

slavkosnip pisze...

Piekne, inspirujące, niemal jak z bajki. Gratuluję nowego bloga! U mnie kolejny 20-ty o malowanych przeze mnie bajeczkach. Chodzi mi po głowie by dla Waszej wygody ograniczyc sie do 3 blogów: spacerujac, flasz i w świecie wyobraźni. Co o tym sądzisz?

Margarytka pisze...

Oj tak te lwy to wdzięczny obiekt do fotografowania. Sama się nad nimi troszkę naskakałam na wiosnę :)